فوم و فرآورده هاي فومي فوم و فرآورده هاي فومي .

فوم و فرآورده هاي فومي

كفپوش تاتامي

كفپوش تاتامي فوميران از بهترين نوع كفپوش تاتامي با بهترين كيفيت دارنده نشان برتر در ايران مي باشد. كفپوش تاتامي فوميران داراي گواهي استاندارد و تأييديه از فدراسيون هاي ورزشي بوده و مناسب براي استفاده در سالن هاي ورزشي مي باشد زيرا در سالن هاي ورزشي نياز به كفپوشي ايمن و استاندارد است تا سلامت و امنيت ورزشكاران حفظ شود.

توليد فوم تاتامي در كارخانه فوميران با استفاده از آخرين و پيشرفته ترين تكنولوژي ها در راستاي توليد انواع كفپوش تاتامي، كفپوش اتاق كودكان، كفپوش مدارس و حياط بازي و سالن هاي ورزشي مي باشد. كفپوش ورزشي جهت استفاده در سالن هاي ورزش هاي رزمي همچون ووشو و كاراته، باشگاه هاي بدنسازي، سالن ايروبيك و ... مي باشد.

بهداشتي بودن كفپوش تاتامي آن را مناسب جهت استفاده در مهد هاي كودك و اتاق كودك نموده زيرا اين كفپوش از فوم بهداشتي و سازگار با پوست كودكان توليد شده تا هيچ گونه حساسيتي براي كودكان ايجاد نشود. خاصيت پازلي آن باعث نصب راحت قطعات و جدا نمودن آسان آن ها مي شود. اين كفپوش ها ضد آب و قابل شستشو نيز مي باشند.

منبع: فوميران

021-33997722-6

 
 


برچسب: كفپوش تاتامي، فيمت كفپوش تاتامي، فروش كفپوش تاتامي، خريد كفپوش تاتامي، توليد كفپوش تاتامي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۲۲:۲۶ توسط:فوميران موضوع: نظرات (0)

كفپوش لاستيكي

كفپوش لاستيكي

كفپوش لاستيكي كفپوشي محكم و مقاوم بوده كه در كارخانه فوميران توسط روش هاي خاص و منحصر به فرد توليد شده و داراي دوام بالا مي باشد. كفپوش لاستيكي كاملا مقاوم در برابر حرارت خورشيد، شرايط آب و هوايي خاص و ساييدگي مي باشد، همچنين داراي درجه سختي بالاتري نسبت به كفپوش هاي فومي بوده و درجه پخت آن متفاوت است.

كفپوش هاي لاستيكي به دليل ماده به كار رفته در آن كه گرانول مي باشد از انسجام بالايي برخوردار بوده و داراي مقاومت بالايي مي باشند. اين مقاومت آن را به كفپوشي جهت استفاده در مكان هاي رو باز تبديل نموده است.

021-33997722-6

منبع: فوميران


برچسب: كفپوش لاستيكي، قيمت كفپوش لاستيكي، فروش كفپوش لاستيكي، خريد كفپوش لاستيكي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۲۱:۰۷ توسط:فوميران موضوع: نظرات (0)